.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمک بلاعوض ۱۱۰ میلیون تومانی دولت به زلزله‌زدگان خوی
معاون بنیاد مسکن از اتمام آواربرداری مناطق زلزله زده خوی تا پایان سال خبر داد و گفت: برای واحدهای شهری تخریب شده ۳۰۰ میلیون تومان وام پرداخت می‌شود.
کمک بلاعوض ۱۱۰ میلیون تومانی دولت به زلزله‌زدگان خوی

به گزارش شمال نیوز ، مجید جودی، معاون بنیاد مسکن اظهار کرد: آواربرداری مناطق زلزله‌زده خوی با وجود بارش برف در حال انجام است.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مصوبه دولت برای پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان تصویب شده انتظار می‌رود تا روند بازسازی تسریع شود.

 

جودی افزود: طبق مصوبه دولت وام ۳۰۰ و ۲۵۰ میلیون تومانی با نرخ سود پنج درصدی به ترتیب برای واحدهای تخریب شده شهری و روستایی پرداخت می‌شود. علاوه بر این مبلغ بلاعوض های مصوب شده شامل اسکان موقت، معیشتی و مسکن برای هر واحد ۱۱۰ میلیون تومان تعیین شده است.

 

وی یادآور شد: پرداخت تسهیلات برای واحدهای تعمیری آغاز شده است و تلاش می کنیم تا واحدهای مسکونی زلزله زده در نیمه اول سال آتی تکمیل شود.

 

معاون بنیاد مسکن بیان کرد: ستادهای معین آذربایجان‌شرقی، اردبیل و زنجان در استان آذربایجان غربی مستقر هستند و عملیات آواربرداری در حال انجام است. پیش‌بینی می‌شود با توجه به ابلاغ تسهیلات از سوی دولت و همچنین استقرار نیروها و ماشین‌آلات در مناطق زلزله زده، کارآواربرداری و تعمیر واحدهای همراه با بازسازی سرعت مناسب‌تری پیدا کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.